divendres, 13 de desembre del 2013

Nit, de Joana Raspall

Hola a tots, 

Per la classe de COED d’avui, em tocava recitar de memòria un poema davant de tots. 


Aquest fet em posava molt nerviosa, perquè portava uns dies aprenent la poesia, i si m’equivocava o em quedava en blanc?

Vaig decidir triar a la poetessa Joana Raspall ja que és catalana i va morir a principis del mes de desembre amb 100 anys i em semblava una bona tria com a acte de commemoració.

Vaig sortir a recitar el meu poema titulat “Nit” i la veritat que va sortir tal i com jo esperava, tot i que pot ser em tremolava una mica la veu.


               
                                         Extret de : http://www.flickr.com/photos/


Aquí us deixo el meu poema, que per a mi té un significat especial.

Nit, de Joana Raspall:

Mirallets,

Ullets d’estel,

Bocins de claror trencada,

Si us pogués arreplegar

Us baixaria.

Faríeu de fanalets

A la fosca cantonada

I el carrer negre i desert


Com un firal lluiria. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada