dijous, 19 de desembre del 2013

El bon comunicador, Antoni Bassas

Hola a tothom,

Per fi ha arribat el dia d’exposar el treball del bon comunicador.

El treball consistia en fer un seguiment d’un bon comunicador per desprès comprovar si ho és o no.

El meu grup (Ainoa, Meritxell, Marina, Silvia, Noelia i jo) vam escollir a l’Antoni Bassas fa tres mesos per fer aquest treball.



Al principi no teníem gens clara la idea d’aquest treball però ràpidament ens vam posar les piles per fer el seguiment d’aquest periodista.

Així doncs ens vam trobar un dia per crear un Google Sites i un blog . El Google Sites l’utilitzaríem per fer el seguiment i el blog per presentar el treball. També vam establir el mitjà de comunicació per on el seguiríem cadascuna i ens vam posar a treballar. El seguiment de l’Antoni Bassas l’hem fet mitjançant el Twitter, la televisió, pel diari Ara, per Catalunya Ràdio..

Desprès de tot el treball fet i el seguiment realitzat tocava presentar el treball a la resta de companys. Com només podia fer-ho una persona del grup, vam pensar que la Marina Vives seria la que ho podria fer millor i així ho va fer.

La presentació va sortir tal com esperàvem i finalment aquest treball m’ha semblat important per treballar tant GTIC com COED, perquè hem descobert i analitzat a un personatge per comprovar si resultava ser un bon comunicador i a més a més hem utilitzat molts dels mitjans audiovisuals que el professor Jordi ens ha ensenyat a l’assignatura de GTIC.

A la barra lateral dreta del meu blog trobareu un enllaç anomenat Antoni Bassas que us portarà directament al blog que vam realitzar les meves companyes i jo del bon comunicador.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada