dimarts, 12 de novembre del 2013

La meva presentació amb el Prezi


Hola a tothom,
Sabíeu què és el Prezi?
La veritat és que jo no havia sentit parlar mai d’aquesta eina, però gràcies a la classe de GTIC de l’altre dia, vaig descobrir que hi ha una manera diferent del PowerPoint, per treballar les presentacions.



Amb el Prezi es poden fer molts tipus de presentacions, però la que el professor Jordi ens a proposat ha sigut la creació d’una presentació mitjançant la fotografia.

Tots els alumnes de la classe hem fet una presentació amb el Prezi d’un tema comú : “La família”.

Aquí us mostro la meva presentació  feta amb el Prezi , del que simbolitza per a mi la família.

El que simbolitza per a mi la família és una evolució, ja que ens reproduïm i l' anem augmentant. Tot i que també, perdem a persones importants de la família, però sempre hi ha aquest vincle que mai ens separarà.

Prezi és una eina molt senzilla, per utilitzar-la només cal registrar-te gratuïtament a www.prezi.com.

És un nou mètode  de fer presentacions, però, si a més a més les pots compartir amb els teus companys o amics per poder-les fer junts , o modificar online, que et semblaria ? Prezi t’ho permet, i a mi hem sembla genial.
Per això crec que és un bon mètode per fer les meves presentacions d’ara en endavant. 

Aquí us mostro un manual bàsic de com utilitzar aquesta nova eina: 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada